Post by tersidenlecept on Feb 23, 2022 16:06:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja kriger: legende om eventyrspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja kriger: legende om eventyrspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Ninja kriger: legende om eventyrspil 2022 version ▞▞▞
Spillet er svært, jeg føler, at der burde være en zoomknap, så vi kan se lidt længere, end vi allerede kan se
Bedste råd til fight og landing af storlaks Kroger du en storlaks, så er mit bedste ... 8, 9 el 10´ samt et Daiwa Ninja fastspolehjul str.
Ninjaen skal kunne hoppe lavere og tilføje et tredobbelt spring, fordi det er meget mere effektivt. Karaktererne med spydene vil stadig stikke dig, selvom du hopper. Ret venligst.
Jeg gav ikke fem stjerner, fordi vi har brug for flere færdigheder
Dette sjove spil, det er meget svært end hvad du tror. Mange forhindringer, fælder, men god grafik.
Dejligt spil, men for hårdt, du vil aldrig bestå niveauerne, når du når et uhyggeligt spilspild på 35 MB for et umoralsk spil, jeg er sikker på, at det kun var beregnet til nørder
Dette er et godt spil. Dog er 5. etape af Dragon Citadel umulig at få passeret igennem.
Første niveau er fantastisk, efter at det får de værste mange annoncer og umuligt at få næste niveau. Spilder min tid på at gentage det. Beklager at afinstallere
Et fantastisk spil, som jeg aldrig har set, tillykke
Det fedeste spil det giver mig ro i sindet og giver mig også raseri engang, men det er ikke nemt, og det er kun det, jeg elsker ved dette spil, og jeg havde kun givet det *4* stjerner, da vi i opgraderingsmenuen har en mulighed for at øge vores maksimale liv, men så dør vi også let...........Det er i øvrigt et meget godt spil.
Waw spillet er så hyggeligt og sjovt. Men springknappen bliver ved med at have problemer.
Det er fantastisk, men meget svært. Det nytter ikke at være træ i spillet. Men også spillet er meget cool
Dejligt spil, men meget svært spil, jeg blev stresset af at spille det hele tiden, men forbliv på samme niveau, svære kontroller, tilføj flere kontroller og reducer sværhedsgraden
Jeg elsker dette spil, men der er et problem, når jeg spiller joysticket, betyder controlleren, hvis jeg hopper og kaster stjernen, trykker den på trætransformationen, hvis jeg ikke engang rører ved den, er der en slags fejl, så løst problemet ellers spillet er godt
Ninja warrior: leyenda de los juegos de aventura Aventura ajqo
Kontrolelementerne er for små, du bør arbejde med kontroltasterne
Efter at have gennemført alle trinene, samlet alle belønningerne, siger det "opgrader", men der er ikke tilstrækkelige ressourcer til at opgradere.. Jeg har allerede opgraderet gennem hele spillet.. Hvordan kommer man videre?
Jeg kan ærligt talt godt lide spillet,jeg kan lide layoutet og den måde spillet vises på,hvis du ikke vil anmelde annoncer, kan du bare slukke for dit internet og spillet fungerer frit,jeg anbefaler virkelig dette spil
Det er ikke dårligt, men niveauerne er så svære, at vi ikke kan gå til næste niveau, så jeg giver denne 1 stjerne, så foretag venligst ændringerne af de svære, hvis du laver dette, jeg er kysten, det er en 4 stjernespil
Ninja warrior: a kalandjátékok legendája Kalandjátékok wux
Kopi af Ninja Arashi... Forbedre dens kvalitet...Venligst skift dens kontroller....
Jeg elsker dette spil, men det er så enkelt og nemt 🧜💎
Det er virkelig fantastisk og underholdende spil. Men jeg bliver udfordret af det niveau, der hedder (Raiki Ryu). Venligst gutter, hjælp mig, fordi det er svært at dræbe det dyr. Giv mig en løsning, så jeg kan fortsætte til de næste niveauer, jeg har prøvet i næsten to måneder nu, men jeg har fejlet Giv mig en løsning, tak
Jeg bedømmer det kun 4-stjernet, for hvordan kan I finde på at dræbe den boss med den tænkende fyr med lavt færdighedsniveau.. Han kan besejre chefen, selvom han er på maksimalt niveau.. Resten er i form og fint, det er fantastisk og udfordrende.. Gør det på nogen måde til del 2, men brug for at tilføje flere færdigheder og lad ikke chefen være uovervindelig næste gang tak
LANGSOMT GAMEPLAY, KEDEDELIGT, DÅRLIG FARVER OG GRAFIK der er et gammelt spil til mini-klip, det var ligesom dit spil med pixel-GRAFIK, meget god lyd-mastering, fantastisk gameplay og historie...jeg tror, du må hellere tjekke det
Spillet er dejligt, men jeg hader det faktum, at du skal have alt det script eller papir for at åbne et andet niveau, at bestå et niveau er en stor stress i sig selv, jeg tog mig tid til at bestå dette niveau, og nu fortæller de mig papir, jeg tog, er ikke nok til at åbne det andet niveau, jeg ville virkelig gerne have det, hvis du ændrer det
Spillet er interessant, og jeg nød at spille dette spil, jeg råder folk til at downloade det
Det bedste spil indtil videre, jeg nød hver lille smule af det
Farming Simulator 16 Simulation juqw
Jeg kan godt lide gameplayet, men ligner en kopi af et andet lignende ninja-spil.... Og kontrollerne er forfærdelige. Føler, at der er masser af fejl med hensyn til kontrol. Jeg kunne simpelthen ikke få berøring af spillet bcoz af kontrollerne. Afinstallerer spillet af denne grund.
Ninja warrior: 닌자 전사 - 모험 게임의 전설 어드벤처 ycoa
Gennemsnitlig musik. Gennemsnitligt gameplay. Gennemsnitlig platforming. Tiltrak mig dog ikke i mere end niveau 3. Download det, prøv det og se selv. Ikke sikker på, hvad der er galt med titlen på spillet, men det ser ud til, at de forfalsker spilnavnet, så folks søgning kan føre dem til dette spil. Det er klart IKKE et kampspil. Du er en ninja, så du løber væk eller undviger fjenden konstant.
Udfordringerne skal være synlige for øjnene. Nogle ting kommer ingen steder fra, og vi ved ikke engang, hvad en bestemt genstand også gør.
Dette spil var blevet en del af mit liv, det lærer at gøre dine fjender hårdere, men det har skuffet mig, at du ikke kan komme til Raiki Ryu niveau, jeg kan kun give 2 🌟 lad det rette det..😭😭😭
Dette er meget rart, men du skal opgradere, du skal sætte multiplayer, jeg tror, hvis du gør, at de fleste mennesker vil kunne lide dette spil
Meget godt spil, og jeg sætter pris på de mennesker, der arbejder hårdt på dette spil, så tak 😊
Interessant spil, de første tre stadier er en kopi af ninja arashi (monstrene, kun fælder). Men derefter får du det rigtige udseende af spillet. Det er ikke så svært, bare en lille størrelse af kontroller gør det værre... boss-kampe er fantastiske...
Ninja warrior: legenda adventúr Dobrodružné nkmg
Det er et meget flot spil, og jeg er også programmør, og jeg ved, hvor meget hårdt arbejde der ligger bag dette spil hatten af for dit hårde arbejde 👏👏👏
Spillets kontrol er ekstremt ekstremt dårlig...man går ofte mod venstre, selv efter man har klikket på højre tast...niveauerne i starten og totalt uorganiseret...spild af tid og hukommelse
Meget interessant spil....Glæder mig altid til at spille det næste niveau. Dejligt....jeg er imponeret.
Ser godt ud, men gameplayet reagerer ikke
For mange annoncer...
Springknappen virker måske eller måske ikke, du ved aldrig med sikkerhed
Først og fremmest vil jeg lige udtrykke, hvor meget jeg elsker ninja-spil,ninja-film, ninja-tegnefilm, næsten ninja-tegnefilm...Men alligevel har spillet en glat fornemmelse, jeg kan godt lide det, det er en fantastisk tid, det holder mig beskæftiget og det er derfor jeg synes det fortjener 5 🌟's ..Tak udviklerne for det fantastiske spil og håber du fortsætter med at lave andre fantastiske ligesom det ..Meget kærlighed til din tid og tålmodighed med det
Dette spil er awsome min lillebror viste mig det abd jeg er afhængig af det
Dette spil er fantastisk, jeg kan virkelig godt lide det og meget underholdende spil og taknemmelig for dig