Post by tersidenlecept on Feb 23, 2022 16:09:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
Disse utviklerne er heldige at de til og med får 2 stjerner fra meg. Og det er bare for karakterene og gameplayet. De er forferdelige når det kommer til tilkobling til serverne, selv når spillere som meg har utmerket tilkobling. Dette spillet har vært ute i et par år nå, og de nekter å ta opp problemet; ikke bare med tilkobling, men avbrudd som skjer midt i spillet som noen ganger resulterer i et kamptap og blir straffet for noe som ikke er innenfor en spillers kontroll
Jeg var forelsket i dette spillet, det var et faktisk spill som hadde investert meg etter så lang tid, men jeg er sikker på at på dette tidspunktet er selv utviklerne klar over at dessverre blir spillet verre og verre i nesten alle aspekter, karakterene, oppgraderingene osv , en tragedie
Hver gang det er en melding som forteller at tilkoblingen min har problemer og kampslutt gjør meg løs. Spill som BGMI kjører, Asphalt kjører riktig på samme tilkobling. Ikke sikker på hva som er kravet til tilkobling.
Kan du hindre en spiller i å spille hvis internett er laggy? DET AVBRYTER farten i kampen og også angrepskjeden hvis noen gjør dem.
Utrolig spill må jeg si. Det eneste jeg ikke liker med dette spillet er matchmaking-mekanismen. Til å begynne med fungerte det helt fint, men etter å ha avsluttet spillet og gått tilbake til det, synes jeg det er veldig vanskelig å bli matchet med andre online-spillere, det fortsetter å fortelle meg at tilkoblingen min ikke er stabil. Jeg installerer spillet på nytt nå, håper det løser problemet. Ciao!
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Rollespill tfz
Jeg er veldig takknemlig for oppdateringen, belønningene som ble gitt inn for trofeer er kjempebra, men Sry for å fortelle dette at kostnadene ved å oppgradere helter med mynt er veldig for mye. Det er veldig for mye for nye spillere å oppgradere og gamle som lagrede mynter for å oppgradere helter er dårlig jukset og det nye interne shoppingsystemet i spillet er ganske forvirrende. Så vær så snill å vurdere forespørselen vår om å endre spillet som passer for alle snille spillere🥺.
Jeg endrer min egendefinerte rom nå kjører spillet mitt perfekt. Men jeg er veldig skuffet når jeg ber deg om hjelp i Facebook-gruppen, så arbeideren din forteller Mee at enheten din er gammel, så vel som den nedre snapdragon, men endelig fant jeg ut at problemet mitt er enheten min rom miui er 32 bit og spillet ditt fungerer ikke bra i denne biten Så jeg endrer rom til 64 bit
Spillet var mye bedre før oppdateringen. Prisen for å oppgradere karakteren er altfor høy nå. Og det største problemet tror jeg er at utviklerne ikke gir noen patch-notater. Eksempel:- De nervet Jett og det er ingen informasjon gitt om det. De ødela bokstavelig talt Jett.
Shadow Fight Arena 롤플레잉 etnf
Jeg er skuffet over denne nye oppdateringen. For det er vanskelig å oppdatere helter. Hvis du spiller dette spillet i 100 år kan du bare oppdatere noen få helter fordi denne oppdateringen ikke kunne gi deg flere priser eller penger fordi bare du får dette etter å ha beseiret spillere på høyere nivå, og dette er ikke mulig. Så ikke last ned dette spillet sløsing med tid og alt. Dette er et f@@king-spill for å få spilleren til å fortsette med dette spillet alltid. Vennligst avinstaller dette spillet. De har gitt f@@king-oppdateringer nå.
serveren må stabile prisene på helten må billigere og det skal. være en butikk av villmarksfigurer å kjøpe
Jeg liker dette spillet veldig gøy. Det er mange mennesker her som tror at de er gode i spillet, men alt de gjør er å løpe, campe eller spam, så de suger og bruker dette som kompensasjon, noe som bare er irriterende. De er en fornærmelse mot et godt spill. Men som jeg sa, spillet er flott, og noen av forbedringene de har gjort er fantastiske. Når de finner ut hvordan de skal begrense de som spiller på den måten, vil jeg gi det fem stjerner.
Gøy
Forutsatt 5 stjerner som vanlig, har jeg mange forventninger til mobilekvivalenten til en 3A-konsoll eller dataspill, siden de 3 siste var selvfølgelig haha.
hong choo karakter. Overdrevet. Også når den nedre opp-knappen hans blir tilgjengelig, forsvinner alle de andre knappene. vær så snill å fikse forsinkelser ganske mye når du spiller rangert mens du utfører kombinasjoner. Jeg liker at hvis du kobler fra og vinner, vinner du automatisk. Jeg ser at flere karakterer kan låses opp etter hvert som kontonivåene dine stiger. (Du kan ikke se de opplåsbare karakterene til kontoen din er 1 nivå unna/Dette kan få karaktervalgene til å virke begrenset hvis du ikke er klar over denne informasjonen).
Flott spill morsomt å spille. Jeg foretrekker å spille dette spillet med kontrolleren, men det er ikke noe nøkkelkartleggingsalternativ, kontrolleren min fungerer bra, men jeg har ett problem jeg ikke kan vise emote med kontrolleren for det, jeg må bruke telefonens berøringsskjerm, så vær så snill å fikse dette problemet ASAP-utviklere. Løs serverproblemet jeg mister på grunn av nettoforsinkelsen for mange ganger vi trenger en stabil server for Asia
Hver gang jeg prøver å starte kampen, lastes spillet. De det er gjort, spillet fryser.. har en s21 ultra
Har spilt en stund. Spillet er anstendig, når det fungerer riktig. Forrige turnering ble ikke buffsene mine brukt i henhold til fraksjonen jeg brukte. Nekki nektet å hjelpe. Det ser ut til at det er Nekkis støtte, mangelen på støtte. AI er ødelagt og alle støtteforespørsler har blitt trukket på skuldrene og avslått. Dette er det samme på tvers av alle spillene deres, ikke gjenkjenne eller fikse treffbokser og mekanikk, bare skylde på spilleren i stedet.
Det er nesten umulig å spille når du kjemper mot andre spillere. Jeg har data og det er tydeligvis jeg som henger etter? Hvordan? Jeg gjorde til og med et kjøp i spillet og ga meg ikke engang pengene mine verdt. Da jeg gjorde det, ble spillet lukket og jeg gikk inn i det igjen og ingenting ble gitt til meg. Jeg ser veldig bort fra å bruke penger på dette
Spillet er bra og fint akkurat som det tredje, men kobraen er ubalanse, hun er for sterk med sine rustningspiercingsevner, og hun kan slå deg fra hele kartet og har evner til å redusere skader
Et bra spill med flott grafikk, men mangler en historie og blir vanskelig å spille hvis du ikke kjøper oppgraderinger, edelstener osv... Ingenting fungerer etter siste Samsung One UI 3-oppdatering, appen fryser under hvert spill og jeg mister poeng, det tillater ikke å sende tilbakemelding om det samme også!!
Bruh, jeg var fri fra dette spillet i et par måneder og kom nylig tilbake. Jeg var veldig misfornøyd med hvordan de har satt sammen spillet sitt, ja pleide å være flott og trengte ikke å bruke mye penger for å få karakterene, men nå handler det om å betale for å vinne. Det er fortsatt bra å spille, og jeg har nådd nivået opp til "9", men derfra har jeg ikke klart å komme meg opp i nivå lenger. Jeg hadde over 60 kamper de siste to dagene og har ikke engang kommet meg litt opp i nivå.
Den eneste grunnen til at dette har to stjerner, er at det er bedre enn å bekjempe elendige Ai. Helt siden shadow fight 2 har de bare gjort dårlige valg i det de tar. Alle trekkene er alt for spammable, alle skyggeevnene er ødelagte, og systemet for å få nye karakterer favoriserer sterkt folkene som betalte, og i et PvP-spill er det det verste du kan ha
Det beste konkurrerende flerspillerkampspillet så langt. Selv om jeg vil foreslå noe til utviklerne. Jeg spilte også Shadow Fight 3, og en av de beste egenskapene til det var å avvæpne motstanderen. SF Arena har ikke denne funksjonen, men hvis det var det, ville det ha lagt til flere tekniske aspekter til spillet. Så vennligst introduser dette eller noe lignende som å midlertidig låse motstanderens spesielle evner.
Bra spill, men for mange feilspillere. Det jeg mente var at det er mange spillere deres kampferdigheter er altfor elite. Selv øver jeg kampferdighetene mine veldig hardt, men har fortsatt ingen sjanse til å vinne dem, så jeg håper utvikleren kan åpne forskjellige regionale servere. Grunnen er å dele opp spillere med ulikt ferdighetsnivå slik at svake spillere kan kjempe med svake spillere, sterke spillere kan kjempe med sterke spillere. Bare denne måten kan gi spillet en bedre og rettferdig spilleopplevelse
Dette spillet lar spillere jukse. Det har kostet meg penger. Om og om igjen kan jeg bevise dette. De setter spillet på pause eller kobler fra Internett. Spillet stopper deretter og gir meg en tapt. Eller det vil fremskynde spillet og få meg til å tape. Jeg har mistet diamanter på denne måten penger og billetter og kan bevise det. Du kan ikke fortelle en annen spiller om å slutte å jukse. For det er ingen mulighet for det. Skaperne vil ikke jukse spilleren for juks. som i need for speed for mobil kan du rapportere etter hvert spill
Matchmaking-problemet, vær så snill å fiks det, spillet ditt er så morsomt å spille og det krever et nett for å spille/slipe, så fiks det.
Det er bra de første kampene, men etter det finner jeg ikke en annen kamp. Jeg spiller andre spill helt fint. Jeg har perfekt tilkobling, men det står fortsatt tilkoblingsproblem og finner ikke en match
Ærlig talt er det et bra spill. Kampen, spillingen og grafikken er bra, men det er problemer. Progresjonssystemet i dette spillet er dårlig fordi for hver kamp får du bare 10 trofeer, og selv om du vinner på rad får du bare 10, skulle jeg ønske de kunne forbedre progresjonen. Og kamppass seriøst 10 dollar for kamppass egentlig nekki? Jeg skulle ønske du kunne legge edelstenene mens kampen passerte som 250 edelstener for basis-sp og 750 for bunten. Men det er et bra spill, forhåpentligvis forbedre progresjonen
bra spill
Janky spill, men bra. Dette spillet er så dårlig, men bra. De må fikse forsvarene hvis jeg angriper flere ganger og blokkeringen deres. Minst ett av angrepene mine skal lande til tross for at de bare står der. Jeg mener seriøst, fyren med e-skjold blokkerer bare alt fra et angrep. Også når folk flytter spam, bør det ikke ta like mye skade hver gang. Dette spillet er latterlig når det kommer til andre spillere og bare selve spillet.
Jeg elsker dette spillet, dette spillet betyr mye for meg, men noen ganger blir det kjedelig på grunn av tilkoblingsproblemet, siden jeg er en deltidsyoutuber, kan jeg ikke laste opp spill i den forbindelse og tilkoblingen min er riktig, det gir meg 20 ms ping 😀 håper du fikser det
Karakterene er lave, feil hver kamp i kamp, arenatallet er lavt og du vil at jeg skal betale 10 dollar for pass. det eneste som er bedre i dette spillet er grafikk og kontroll, men alt er verdt. De må fikse denne feilen og jobbe hardt for å gjøre spillet bedre
slåss mot bot "AI" er ikke logikk i det hele tatt..når jeg klikker på knappen vet han hvilket treff jeg skal gjøre, og han reagerer..men vs ekte spiller kan han ikke forvente treffet..du må oppdatere spill AI-motstander er veldig vanskelig ikke se på spillknappene mine hva jeg klikker på..fu.. kjedelig spill når du reagerer på at jeg klikker ikke treffer 😡.hvordan vil du at jeg skal vinne hvis han reagerer selv på skyggen av supertreffene mine evne..du kan ikke røre ham i det hele tatt hvert slag han reagerer for å stoppe det..jeg bruker avstandsvåpen og han kjemper ned og slo meg 😡
Jeg har spilt hvert Shadow Fight-spill siden 2015, og Shadow Fight 3 er det desidert beste. Dette var skuffende, men ikke fryktelig. Det er ikke veldig avhengighetsskapende eller nødvendigvis morsomt. Jeg likte de gamle Shadow Fight-spillene for deres mørke, dystre stemning. Dette var nærmere et Dark Souls-spill fra middelalderen. Jeg mener egentlig ikke et dårlig spill, men hvis du er en lang spiller som meg enn du vil føle smerten min i dette spillet.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Игре улога fbl
Spillet har et godt konsept, men matchmakingen er dårlig; enten blir du sammenkoblet med en bot og noen ganger med noen i en høyere liga enn din. Karakterene er ubalanserte og det er inputlag på kontrollene.
Flotte spill, kule evner, men noen veldig irriterende karakterer som ironclad kan bokstavelig talt fange deg i et hjørne hver runde, og du kan ikke gjøre noe
Grafikk er fantastisk, grafikk og gameplay av konsollkvalitet, veldig lett å lære, vanskelig å mestre. Gratis å spille. 5 stjerner uten tvil
Bra spill
Ved å gi det 4 stjerner, er det et veldig bra spill, alt er kult med dette spillet bortsett fra at det ikke har noe chattesystem eller noe vi kan kommunisere med andre spillere, jeg har spilt SHADOW FIGHT siden dag 1 det er veldig intertaning, forhåpentligvis neste oppdatering legger dere til noen andre funksjoner som chat-system, fortsett med det gode arbeidet folkens!!! Alltid her for å støtte spillet!! <33
Spillmekanismen og grafikken er fantastisk. Beste kampopplevelse på mobil. Men problemet er at matchmaking ikke er balansert. Min xp lvl er 6, men motstanderne jeg får har 8..9 xp lvl. De får en stor fordel her ettersom xp lvl øker fighter-statistikken. Matchmaking tar også mye tid. Noen ganger måtte jeg vente i 6,7 minutter for å få en kamp. Vær så snill å fikse disse problemene.
Dette spillet er vanedannende moro. Hver karakter er så morsom og er bra. Det får deg til å tilpasse deg forskjellige karakterers spillestil, og det er synd at du bare kan spille 3 om gangen. Kontrollene er fine noen ganger litt ikke reagerer, men ingenting er for sprøtt. Jeg anbefaler å legge til flere karakterer, guilds og 3v3-lag. 6 spillere velger hver sin karakter å kjempe. Jeg kom tilbake for å anmelde. Og slapp en stjerne. Hong-Joo og Jack Bulwark er bare ødelagte. Det er ikke nok plass til å beskrive hvordan, men de ødelegger moroa
Jeg vil virkelig virkelig anbefale dette spillet til vennene mine, men kontrollene til dette spillet suger bare så ille at det går fullstendig bakover sammenlignet med Shadow Fight 2. Dårlig kampmekanisme skaper irriterende bobiler og spammere. Alt annet er kjempebra, men det er bare... Ikke så viktig som de irriterende tingene ovenfor.
Jeg vurderer dette til 3 stjerner på grunn av noen grunner første grunn, vær så snill å forbedre anti-juksesystemet ditt på grunn av hackere. Den andre grunnen til at alt er vanskelig å få tak i?! og det er også veldig dyrt. tredje grunnen til at spillet viser servertilkoblingsfeil ganske ofte, og det er ikke mitt internettproblem, jeg har 16mbps og jeg spiller pubg,codm uten problemer, vær så snill å fikse dette problemet. Ellers er dette spillet veldig morsomt å spille, og jeg er en stor fan av denne serien.
Hei, det tar lang tid å finne en spiller, dette er veldig, veldig dårlig, ca 3 til 4 minutter, vær så snill å fikse det raskere
Battle of Warships: Морской бой Екшн qol
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Role Playing liqj